Bestelling informatie:

Hieronder zie je de artikelen uit het winkelmandje.

De laatste stappen...

1 Om je bestelling af te ronden zijn nog enkele gegevens nodig.

2Specifieke wensen? (Zoals hoe laat je je bestelling wil afhalen) (Optioneel)

3Selecteer of je je bestelling gratis wil ophalen of laat bezorgen.

Terug naar vorige pagina

Verzenden van je bestelling:

Wil je je bestelling opgestuurd hebben ? Wij verzenden alle bestellingen met PostNL.

Verzendwijzen:
  • Je kan bij ons kiezen voor standaard verzenden. Wij brengen hier € 5,50 per zending voor in rekening. Bij besteding van € 50 of meer verzenden wij je bestelling gratis ! Wanneer je kiest voor een van deze verzendwijzen en mocht je bestelling niet afgeleverd worden of zoek raken dan is Bruna Pijnacker niet aansprakelijk.
  • Wanneer je zonder risico je spullen opgestuurd wilt hebben dan kun je kiezen voor aangetekende verzending. Je pakket is dan verzekerd wanneer het tijdens het transport is beschadigd en/of zoek is geraakt. Wij rekenen € 5 extra verzendkosten wanneer je voor deze optie kiest.
  • Als je (een deel van) je bestelling retour wil sturen dan zijn de verzendkosten voor je eigen rekening.
    Je gegevens:
  • Persoonlijke gegevens worden niet bewaard en/of gedeeld met derden. Weten hoe het zit? Bekijk ons privacyreglement.
  • Algemene voorwaarden

  • Onze website staat los van de website van bruna Nederland. Prijzen kunnen eventueel afwijken van bruna.nl
  • Wanneer u iets bestelt op onze site dan kan u kiezen voor verschillende verzendmethoden.
  • Bestellingen kunnen gratis afgehaald worden in de winkel in Pijnacker of in Nootdorp.
  • Bestellingen standaard verzonden zijn niet verzekerd en bruna Pijnacker en bruna Nootdorp is dan ook niet aansprakelijk bij schade en/of niet geleverde goederen.
  • Bestellingen aangetekend verzonden zijn verzekerd tot € 500
  • Wanneer u iets verkeerd hebt besteld dan zijn de eventuele extra kosten voor u.
  • Retour sturen is op eigen kosten. U kan altijd proberen een artikel bij een collega filiaal retour te brengen, maar wij kunnen niet garanderen dat dat bij elke bruna mogelijk is.
  • Uw gegevens worden niet bewaard en/of opgeslagen.
  • Bij vragen en/of klachten kunt u contact opnemen met ons filiaal in Pijnacker.